Freelancer Community Network
Reminder: Internet Explorer 6 or below are NOT supported.
HomeHome
ForumForum
WikiWiki
DownloadsDownloads
ForgeForge
Multiplayer Connection Tutorial
Collapse/Expand Random Image
Collapse/Expand Login
Username:

Password:

Remember me



Lost Password?

Register now!
Collapse/Expand Chat
Collapse/Expand Who's Online
65 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 65

more...
Collapse/Expand Donations
Monthly costs: -30€
Income (ads): +5€
Donations (last month): +165€

Current balance: 105€
(last updated 02/2021)

Please make a donation if you want to help keeping The-Starport online:

Thanks!
Collapse/Expand Links
Collapse/Expand Advertisement
There are currently 43 users playing Freelancer on 39 servers.
April. 11, 2021

Browsing this Thread:   1 Anonymous Users



 Bottom   Previous Topic   Next Topic  Register To Post



Und noch mal Tarnung
Just popping in
Joined:
2009/10/18 15:24
Group:
Registered Users
Posts: 17
Offline
Liebe Freunde,

es ist mir sehr unangenehm, aber ich brauche wieder mal Hilfe. Wir haben einige Schiffe mit Tarnung versehen. Nun aber trat folgendes Problem auf: die Schiffe sind getarnt und werden nicht enttarnt, will sagen, wir haben keinen Tarneffekt. Wenn ich die claok.dll in die dacom.ini eintrage, bekomme ich zwar eine Fehlermeldung, daß ein Prozedurzeitsprung nicht gefunden wurde, aber unsere Tarnung läßt sich trotzdem nicht steuern. Wir benutzen FLHook 1.6.7. Ich bitte um Hilfe ...

GunX

Posted on: 2012/4/28 16:51
Top